יש צלם מגנטים ויש צלם לכל דבר ועניין שגם מפתח את התמונות שצילם לתמונות מגנט עבור האורחים שלכם.

ההבדל בין צלם מגנטים לצלם שגם מצלם מגנטים
כנראה שלא הבנת עדיין בדיוק על מה מדובר לכן אני כאן להדגיש את העניין 🙂

קיימים לא מעט צלמי מגנטים בתחום ויש הבדל אחד עיקרי שעם השנים אני שם לב אליו יותר ויותר.
אנחנו בשנת 2022 ואת לא רואה עוד ״סתם״ צלם מגנטים – חשוב לך שהתמונות ישרתו אותך גם לאחר האירוע ממש כמו תמונות סטילס לכל דבר, בכל זאת את משלמת על השירות ואת רוצה לקבל תוצאה! זה מובן לגמרי.

יש לא מעט צלמי מגנטים שנשארים תחת ההגדרה של צלמי מגנטים, מגיעים לאורח אומרים לו ״היי, תרצה תמונת מגנט?״ מצלמים את התמונה מדפיסים ולאחר כמה דק׳ היא תופיע על הלוח של המגנטים… אבל מה עושה את ההבדל בין צלם מגנטים מסוג זה לצלם מגנטים שהוא גם צלם, צלם סטילס לכל דבר, צלם במשרה מלאה ללא שום עיסוק אחר מלבד צילום, עריכה ואומנות.

אז מה ההבדל?

ההבדל הראשון הוא ספונטניות, צלם מקצועי מחפש רגעים אותנטים, לא מעט פעמים אני מוצא את עצמי באירוע תוך כדי סיטואציה מרגשת של חיבוק חזק בין הכלה לבין הסבא שהגיע וראה אותך בשמלת כלה, דמעה קטנה חיבוק גדול וזה רגע לגמרי בלתי נשכח שאני אוהב להשאיר אותנטי ולא לנסות לביים אותו, כן אולי בעצם זה לא רק בעניין צלמי המגנטים – יש גם לא מעט צלמי סטילס שיכנסו לסיטואציה ויתחילו לביים אותה מעט על מנת לשפר את התמונה, אבל מנקודת המבט שלי – כמה שפחות לביים ולעמוד כמו צל מהצד ככה ניתן לתפוס כל כך הרבה רגעים נפלאים שלא יחזרו ולא ניתן לביים בשום מצב.

צילום ספונטני

ההבדל השני הוא עריכה!

נכון, צלם טוב יצא להוציא תמונה טובה גם ללא שום התערבות של גורם חיצוני כמו תוכנת העריכה, אבל בואו נודה על האמת – זה משפר כל תמונה בצורה פשוט מטורפת – מוסיף צבע, אור, ניגודיות מושלמת והופך את התמונה מעוד תמונה מרגשת לתמונה ממש בלתי נשכחת – בדיוק כמו שצלם הסטילס שלכם (בתקווה) יגיע הביתה ויערוך את כל התמונות לפני שיגיש לכם אותם – אנחנו עושים את זה כבר במהלך האירוע, נכון אין לנו את כל הזמן שבעולם כמו שלצלם שלכם יש – אבל סמכו עליי אחרי 8 שנים בתחום אני יודע בדיוק איפה כדאי לתת את הטאצ׳ על איזה תמונה להתעכב קצת יותר ועל איזה תמונה אפשר לדלג.. רק צלם שהוא גם צלם סטילס לכל דבר ידע להיות יעיל וענייני במהלך האירוע ולשדרג את התמונות שלכם בצורה כל כך משמעותית ממש בלחיצת כפתור.

 

הבדל נוסף בין צלם מגנטים לצלם שגם מצלם מגנטים

ובהמשך לחלק הקודם שלנו, ההבדל הוא יעילות!

יש לנו 5 שעות, מתוכם סביבות שעה וחצי עבור החופה וזמני האוכל, מה שמשאיר אותנו עם בערך 3 וחצי שעות לתפוס כמה שיותר אורחים, לערוך , למסגר , להדפיס ועוד לא מעט פעולות והתמודדיות בזמן אירוע שחשוב להיות מנוסה בשביל להצליח להוציא את המקסימום מכל אירוע!

וזה משהו שרק לאחר לא מעט שנות ניסיון אפשר להתחיל ליישם, לקרוא את הקהל שלכם.

להבין בדיוק מתי זה הזמן ללחוץ יותר על הצילום, מתי הקהל רגוע ועדיף להתרכז בלהוציא מהר יותר את המגנטים, מתי כדאי להישאר קרוב לחתן ולכלה ומתי אפשר להתרחק ולחזור לדגש החשוב שלנו – האורחים… כל זה בא לידי ביטוי בכל אירוע מחדש מהרגע שהמצלמה יוצאת מהתיק ועד שהיא חוזרת – לדעת באיזה חלק חשוב לתעד את המשפחות שלכם כמה שיותר , מתי אתכם, מתי את האורחים